Strategia Społecznej Odpowiedzialności
W 2014 roku podjęliśmy decyzję o usystematyzowaniu naszych inicjatyw w zakresie CSR - szukaliśmy przede wszystkim odpowiedzi na pytanie, jak możemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby interesariuszy i równocześnie rozwijać nasze działania biznesowe w oparciu o system wartości. W wielomiesięcznym procesie budowy strategii wzięli udział kluczowi interesariusze oraz decydenci odpowiadający za najważniejsze obszary naszej działalności.
Wyłoniliśmy trzy, kluczowe dla nas, filary odpowiedzialności społecznej: służba pacjentom i społeczeństwu, etyczne prowadzenie biznesu, innowacje i rozwój wiedzy. W ramach tych trzech, wzajemnie przenikających się obszarów, podjęliśmy 14 zobowiązań, których realizacji chcemy się poświęcić do roku 2018.
Nasza Strategia Społecznej Odpowiedzialności odnosi się do 6 Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs):
- 3. Zdrowie i dobrobyt ludzi
- 5. Równouprawnienie płci
- 8. Wzrost gospodarczy i godna praca
- 9. Innowacje i infrastruktura
- 12. Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
- 16. Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje