Strategia
Budowanie Marek
Doskonałość w budowaniu marek przez Sprzedaż i Marketing oraz wprowadzanie na rynki wyróżniających się produktów pochodzących z własnego R&D i od partnerów strategicznych, pozwoli na realizację strategii rynkowej.
Rozwój biznesu
Polpharma rozwija swój biznes w zakresie markowych leków generycznych oraz produktów OTC, skutecznie przenosząc najlepsze doświadczenia z macierzystego rynku polskiego na „brandowe” rynki regionu Europy Środkowo-Wschodniej i WNP oraz inne, wybrane kraje wschodzące. Wejście na nowe rynki będzie się odbywało poprzez rozwój biznesu od początku, bądź poprzez celowane połączenia lub przejęcia istniejących firm.
Zakłady produkcyjne
Zintegrowana sieć wyspecjalizowanych zakładów produkcyjnych zapewniająca konkurencyjne koszty produkcji leków dostosowanych do lokalnych potrzeb umożliwi wczesne wprowadzanie produktów na rynek i zapewnienie długotrwałej konkurencyjności.
Działalność B2B
Przyjmując, iż wzrost wartości Firmy jest głównym kierunkiem strategicznym, będziemy rozwijać sprzedaż w obszarze B2B we wszystkich segmentach rynku i obszarach geograficznych, gdzie Polpharma nie planuje własnej działalności komercyjnej.
Zrównoważony rozwój
Polpharma będzie realizować swoje cele biznesowe zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, biorąc pod uwagę aspekty ekonomiczne, ekologiczne, społeczne i etyczne.